Lucrarea îÅŸi propune testarea cunoÅŸtinÅ£elor, deprinderilor ÅŸi competenÅ£elor dobândite de elevi, prin formularea de teste la nivelul unei unităţi de învăţare sau de teste parÅ£iale care vizează o primă parte de cunoÅŸtinÅ£e din unitatea respectivă.
În elaborarea variantelor, incluse în această lucrare, s-a folosit o diversitate de itemi obiectivi, semiobiectivi sau subiectivi, tipuri de itemi ce se regăsesc ÅŸi în subiectele examenelor ÅŸcolare.
Fiecare test propus conÅ£ine două subiecte, primul subiect compus din 9 întrebări, iar al doilea, de regulă, din 3 probleme, fiecare dintre ele având câte 3 subpuncte.
Structura primului subiect este următoarea: itemi de tip pereche; itemi cu alegere duală; itemi cu alegere multiplă cu un singur răspuns corect; itemi de completare.
Subiectul al doilea este compus din: itemi cu răspuns deschis; întrebări structurate.
|